Faros bc: Η σελίδα λεύκωμα της ανδρικής μας ομάδας. Συνεντεύξεις,video,σχολιασμοί, φωτογραφίες, δηλώσεις παιχτών, άρθρα αθλητικού και Η/Ν τύπου θα παρουσιάζουν την πορεία του ανδρικού μας. Για την πλήρη ενημέρωση όλων των τμημάτων του Α.Ο.ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.faros bc.gr

FAROS BC 2015-2016

FAROS BC 2015-2016
Η Επίσημη Σελίδα της Ανδρικής μας Ομάδας

Βρείτε παλαιότερα άρθρα εδώ

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

“Ίσως, και νέο βιβλίο”

Mιχάλης Κακιούζης ήταν και αποτελεί υπεραξία για το ελληνικό μπάσκετ. Ο πρώην αρχηγός της Εθνικής ομάδας με αφορμή την μεταγραφή-βόμβα στον Φάρο παραχωρεί στο ebasket.gr την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη μετά από χρόνια.
Η αποκαλυπτική συνέντευξη:
Από κάποιους

χαρακτηρίστηκες ως η “μεγαλύτερη μεταγραφή όλων των εποχών”.
“Επειδή επέλεξα τον Φάρο; Μπορεί. Αν και οι μεταγραφές, καλές ή κακές, κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Θεωρώ τιμή μου, που ήλθα σε μια φιλόδοξη και υγιή ομάδα, κι αυτό είναι για μένα το ζητούμενο”.
Κάποιοι σε κατηγόρησαν λέγοντας τι θέλει ένας “πρωταθλητής Ευρώπης” στο Κερατσίνι;
“Ισχύει αυτό, που είπα και παραπάνω. Όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος. Πάντως, πραγματικά δεν με νοιάζει τι λέγεται, ή τι γράφεται. Ποτέ δεν με ενδιέφερε άλλωστε το κόστος πράξεων και λόγων μου. Δεν λέω ότι τα έκανα όλα σωστά, αλλά δεν μετανιώνω. Χρόνια τώρα στηρίχθηκα στις δικές μου δυνάμεις. Ό,τι έκανα είναι μόνο δικό μου”!
Τα “ρεπορτάζ” λένε ότι η οικονομική πρόταση, που δέχτηκες ήταν επιπέδου… Ευρωλίγκας.
“Όσοι με ξέρουν εδώ και χρόνια, ξέρουν ότι τα χρήματα δεν ήταν προτεραιότητά μου. Έχω χαρίσει και χρήματα στο παρελθόν σε ομάδες. Για ένα όνειρο. Για ένα όραμα. Πρωτεύον για μένα ήταν το όραμα των ανθρώπων του Φάρου. Κι αυτό το όραμα φτάνει μέχρι την Α1″.
Χρήματα είχες χαρίσει στην ΑΕΚ. Σ’ αυτό αναφέρεσαι;
“Και στην ΑΕΚ. Γνωστά είναι αυτά. Πάνε χρόνια. Δεν είναι ώρα. Όσοι ξέρουν, ξέρουν”.
Μιας ο λόγος. Γράφτηκε ότι είχες την επιθυμία να επιστρέψεις στην ΑΕΚ. Ήθελες να τελειώσεις την καριέρα σου στην ΑΕΚ;
“Δεν ξέρω ακριβώς αν ήθελα να τελειώσω, αλλά ότι ήθελα να παίξω, ναι! Νιώθω τόσο φρέσκος, σαν να είμαι στην πρώτη μου νιότη, που θέλω να προσφέρω για καιρό. Από κει και πέρα η ΑΕΚ είναι η ομάδα μου. Αυτό δεν αλλάζει. Κάποια στιγμή ήθελα-θέλω να επιστρέψω. Πώς, δεν ξέρω. Δεν είναι και απόλυτα στο χέρι μου”.
Υπήρξαν επαφές με την ΑΕΚ;
“Δεν έχει σημασία. Η ΑΕΚ κάνει μια μεγάλη προσπάθεια να επιστρέψει σε τροχιά πρωταθλητισμού. Έχει έναν άνθρωπο με δυναμική στο τιμόνι, τον κύριο Αγγελόπουλο. Και έναν έμπειρο προπονητή, τον κύριο Σάκοτα. Θεωρώ, ότι είναι θέμα χρόνου να αμφισβητήσει κάποια στιγμή τους Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό”.
Δεν απάντησες ουσιαστικά, αλλά το προσπερνάμε.
“Δεν υπάρχει λόγος να πω κάτι τώρα”.
Υπάρχει μια σύγχυση στις σχέσεις σου με την ΑΕΚ και τους οπαδούς.
“Όταν με βλέπουν οπαδοί της ΑΕΚ στον δρόμο με χαιρετάνε. Μερικοί μάλιστα με αγκαλιάζουν συγκινημένοι. Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείτε. Θεωρώ σκόπιμη την σύγχυση όπου υπάρχει, αν υπάρχει. Εγώ στη Φιλαδέλφεια γεννήθηκα, μεγάλωσα. Στη Φιλαδέλφεια έχω τα αχνάρια μου. Στη Φιλαδέλφεια, στον κόμβο Δεκελείας και Φωκών, στον τροχονόμο, υπάρχει η περπατησιά του “Ενωσίτη” πατέρα μου. Όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία”.
Το βιβλίο, που είχες γράψει το 2007 είχε κάποια κενά.
“Το βιβλίο μου είχε αλήθειες. Υπάρχουν κι άλλες αλήθειες όμως. Θα πω κάποια πράγματα πιο αναλυτικά για την ΑΕΚ. Ίσως, και με νέο βιβλίο, που θα γράψω! Υπομονή λοιπόν…”
Θα αναλάβεις στον Φάρο και το κομμάτι των Τμημάτων Υποδομής;
“Ήταν μια ενδιαφέρουσα πρόταση, που με συγκίνησε. Με ενθουσίασε”.
Σκέφτεσαι τον εαυτό σου του… χρόνου στην Α1 με τον Φάρο;
“Την υγειά μου να ΄χω, εγώ το σκέφτομαι! Και το σκέφτονται και οι διοικούντες τον Φάρο. Άνθρωποι με καινούρια μυαλά, που έχουν σχέδια για το μέλλον. Ξέρουν και πού πατάνε όμως. Ξέρουν και πώς να συμπεριφερθούν. Νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη και την μεγάλη ανάγκη να τους δικαιώσω”.
Σιένα, Μπαρτσελόνα, Εφές Πίλσεν, Βιλερμπάν, Ρόμα. Μερικές μόνο από τις μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες που αγωνίστηκες. Τι σου έχει μείνει απ’ αυτή την περιπλάνηση;
“Είναι μεγάλο κομμάτι της επαγγελματικής μου διαδρομής όλα αυτά, που είπατε. Δεν είναι ώρα να κάνω απολογισμό. Το μυαλό μου τώρα είναι στον Φάρο, και πώς αυτός θα φωτίσει τον δρόμο και σε άλλες υγιείς δυνάμεις του ελληνικού μπάσκετ. Έχει ανάγκη το μπάσκετ από τέτοιες υγιείς δυνάμεις. Με χαρά βλέπω ότι δεν είναι μόνο ο Φάρος”.
Μάθαμε ότι πήρες δίπλωμα προπονητή Α΄ Κατηγορίας. Είναι η προπονητική κάτι, που σε ενδιαφέρει μακροπρόθεσμα να φανταστούμε
“Πήρα όντως δίπλωμα. Προφανώς με ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα! Αλλά παίζω ακόμα. Έχω καιρό γι’ αυτό… Δεν τελείωσα. Σας ευχαριστώ”.

πηγή:www.ebasket.gr

Mediterraneo Hospital

Mediterraneo Hospital

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΧΟΡΗΓΟΙ

.

.

Ο ΚαΤούΦΑς τα Σπάει!!

Φίλιππος Μοσχοβίτης!!! Hilights