Faros bc: Η σελίδα λεύκωμα της ανδρικής μας ομάδας. Συνεντεύξεις,video,σχολιασμοί, φωτογραφίες, δηλώσεις παιχτών, άρθρα αθλητικού και Η/Ν τύπου θα παρουσιάζουν την πορεία του ανδρικού μας. Για την πλήρη ενημέρωση όλων των τμημάτων του Α.Ο.ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: www.faros bc.gr

FAROS BC 2015-2016

FAROS BC 2015-2016
Η Επίσημη Σελίδα της Ανδρικής μας Ομάδας

Βρείτε παλαιότερα άρθρα εδώ

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΛΥΠΑΜΑΙ.. ειλικρινά..

Είναι ευχάριστο να βλέπεις και άλλες ομάδες (αθλητές και παράγοντες άλλων ομάδων) να ευαισθητοποιούνται
και να δείχνουν ότι το πρόβλημα δεν είναι μιας ομάδας αλλά ενός συνόλου ανθρώπων. 
Και νοιάζονται για την επίλυσή του. 

Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα τους.

Χθες διάβασα τις εκθέσεις των 2 διαιτητών, του κομισάριου και 2 κριτών και αυτό που έχω να δηλώσω είναι 
ότι νοιώθω πραγματικά απογοητευμένος από το πως λειτουργεί το σύστημα.
Στις εκθέσεις αυτές αναφέρονται ΚΑΙ ψέμματα... και το ξέρουν αυτό πολύ καλά όσοι τις έγραψαν..


Από βιοπραγίες που ΔΕΝ έγιναν (κουτουλιές, μπουνιές, κλοτσιές) (και πόσο μάλλον παικτών που δεν πλησίασαν καν κοντά του ώστε να το κάνουν), μέχρι και λόγια που μπήκαν σε στόματα ανθρώπων..

Γράφει για το ότι θα πήγαινε στον άλλο κόσμο ο ref, όταν τον θυμάμαι να ανεβαίνει το κάγκελο, να το πηδάει και να φεύγει μόνος του προς τα αποδυτήρια, όπως και μετά στην έξοδο να φεύγει κανονικά περπατώντας.

Αναφέρεται ακόμα και το "όπως μου είπαν ήταν ο τάδε.."
ΑΝ ΠΩ κι εγώ τι μου έχει αναφέρει άλλος για κάτι που είπε ο εν λόγω κύριος... τότε να δω που θα πάει να κρυφτεί. Σέβομαι μόνο το off the record της πηγής μου..
Προσπάθησα να μάθω, γιατί γράφτηκαν αυτά πράγματα που δεν είναι αλήθεια... και έμαθα.. Η απάντηση που πήρα ήταν "γράφτηκε κι αυτό? ναι ε? ε ξέρεις πως γίνονται αυτά μωρε.. γράφουμε και κάτι παραπάνω.."
Εγώ με αυτό τελειώνω με το θέμα.. δεν έχω κάτι άλλο να πω.. Πιστεύω όλοι μπορείτε να καταλάβετε.. Δεν έχω λόγια ειλικρινά..
Αν αυτοί που αποφασίσουν για την υπόθεση έχουν λίγο αξιοπρέπεια, καθαρή σκέψη και θέληση για σωστό και έντιμο μπάσκετ ξέρουν ποιους θα έπρεπε να τιμωρήσουν και να καθαρίσουν.
ΛΥΠΑΜΑΙ.. ειλικρινά.. 

leonkalf
BasketForum.gr

Mediterraneo Hospital

Mediterraneo Hospital

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΧΟΡΗΓΟΙ

.

.

Ο ΚαΤούΦΑς τα Σπάει!!

Φίλιππος Μοσχοβίτης!!! Hilights